Reklamace a postup reklamace se řídí naším reklamačním řádem. Všechny produkty, které opouští naši dílnu pečlivě kontrolujeme a děláme vše proto, aby byly v pořádku. Občas se chybička vloudí ale každému z nás. To je riziko, se kterým počítáme. Pokud se stane, že na svém zboží najdete chybu, neprodleně nás kontaktujte na hadrikyywett@gmail.com a domluvíme další postup.
Reklamace a právo z vadného plnění upravují naše Obchodní podmínky.
Reklamační řád:
- Reklamaci nám nahlaste neprodleně na hadrikyywett@gmail.com.
- Balíček nám neprodleně zašlete vlastní dopravou nebo předejte osobně.
- Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní.
- V případě, že bude reklamace oprávněná, první volbou řešení je vždy oprava nebo úprava. Druhou možností je výměna, pokud je možná a pokud není možná ani výměna, dohodneme se společně na vrácení peněz. O variantě řešení rozhodujeme my.